Рэалізацыя ідэі інклюзіўнай адукацыі - адзін з прыярытэтных напрамкаў развіцця нацыянальнай сістэмы адукацыі Рэспублікі Беларусь. У аснове інклюзіі ляжыць механізм "ўключэння" дзіцяці з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця (ОПФР) у агульнаадукацыйнае асяроддзе, што пасля забяспечыць яго інтэграцыю ў грамадства. Інклюзіўная адукацыя заклікана вырашыць не толькі праблему павышэння сацыяльнага статусу і абароненасці дзяцей з ОПФР, але і стварыць найбольш бяспечныя і камфортныя ўмовы навучання і развіцця.
Інклюзіўная адукацыя пачынаецца з фарміравання інклюзіўнай культуры, якая характарызуецца прыняццем і падзелам усімі суб'ектамі адукацыйнага працэсу (педагогамі, вучнямі, выхаванцамі, бацькамі, адміністрацыяй школы, дзіцячага сада) інклюзіўных каштоўнасцей, а таксама «стварэннем бяспечнай цярпімай супольнасці, якая падзяляе ідэі супрацоўніцтва, стымулюе сваіх удзельнікаў, супольнасці, у якой каштоўнасць кожнага з'яўляецца асновай для агульных дасягненняў».
Радзіцельскі клуб
Карысныя кнігі
Фільмы
Рэальные гісторыі людзей